Jag är så glad….

Och lite i chock fortfarande.
Allt har inte landat än men om jag säger så här på min födelsedag så fick jag min drömbil i födelsedagspresent.
Jag blev så lurad hela dagen…. hihihihi….

Grabbarna hade planerat en massa överraskningar hela den dagen medans jag var på jobbet, men nu blev jag ju sjukskriven och skulle vara hemma och vila, så de fick lite panik de ville ha mig iväg från huset.

Så jag och Daniel gick milen i Tveta (han lurade iväg mig från huset) vi gick väldigt sakta och Daniel sölade och fick vansinniga skavsår och det gick så sakta (förhalade) men sen kom vi runt iallafall och for hemåt, vilka skavsår han fick stackarn, tyckte så synd om han. Men han bet ihop och gick.

Kommer hem och parkerar golfen på uppfarten, och hör Daniel säga
-men kolla vad som kommer där och pekar.

Ser en röd Mini komma uppför backen och tänker wow snyggaste bilen. Kollar igen när jag ser den komma närmare och ser Matte och Josef i bilen och tänker yes yes yes de har hyrt den över helgen (vi har pratat om att göra detta, jag älskar Mini) hoppar ut ur golfen fort och ser denna röda skönhet komma fram mot mig. Alltså jag dör så snygg. Blir så glad tänk att få köra den i helgen wow känsla.

Säger överlyckligt  –Åh ni har hyrt den över helgen.
Josef – Det är nån som fyller år idag va ? bilen är DIN och ler, alla ler.
Det börjar snurra i huvudet och jag uppfattar inte riktigt, jag säger till Matte.

– Ni får inte skoja jag dör,
Matte säger vi skojar inte bilen är DIN….

Jag får sätta mig på trappan för jag nästan svimmar det snurrar på riktigt, denna DRÖMBILEN är min, den är inte hyrd den är min…

IMG_0822 IMG_0651

När allt landat och jag gråtit klart, så gick vi in och då hade de pyntat med snören och tänt ljus och gjort så fint med Champagne Schwarstwald tårta special och annat gofika och kaffe. Och ett fint födelsedagskort som jag kommer att spara (skall ramas in=typ nåt collage)

Sydde en väska och en Ipad fodral som matchar.

IMG_0734  IMG_0748

Har fått så många komplimanger över den, de flesta är så glada för min skull och gläds med mig och det är så kul.

Det här är så underbart så det är svårt att landa, är bland molnen fortfarande.

Denna sommar kommer att bli lite åkande, Matte (hojjen) och Jag (MINI) med varsin son med, Tiger åker Mini…

Och skönhetsvård varje söndag, alltid.

IMG_0849

One thought on “Jag är så glad….

  1. Åh, vad kul!!! Grattis!! Vad underbara de är!! Jag förstår verkligen att du är glad!! Vilka fina matchande väskor du har gjort också! 🙂 Njut av både bilen och din fina familj! ❤ ❤ ❤

    Liked by 1 person

Kommentera

