Veckan som gått….

Det är mycket nu med Tandläkarbesök, Student, Arbetsförmedling, Skolbesök m.m. Men det är kul att det rullar på, annars kan man ju ha för lite att göra. NOT hahahahah

Nåväl tandläkarbesöket gick bra har typ väntat i två år på detta…men kliniken har haft överbelastat och så har de flyttat till ny adress, precis vid Vasaparken så himla vackert Stockholm är verkligen vackert.

De gjorde en super grundlig undersökning som tog två timmar med typ 15 röntgenbilder på alla tänder och ni vet hur vansinnigt ont det gör när man biter ihop om dessa vassa röntgenbilder jag är alldeles sårig i gommen. Men jag har bra läkkött så det varar inte så länge.

Det kommer att bli en långdragen och dyr historia men jag hoppas att det kommer att gå rent ekonomiskt men den 20:e juni skall jag dit och få kostnadsförslag när de tittat på alla röntgenbilder och ser vad som skall göras och då vet vi kostnaden. Det blir spännande. Men jag vill verkligen fixa tänderna så jag får ett bländande leende igen, tandläkaren sa också att det är inte det jag har ätit som har gjort tänderna svaga utan mitt PH värde i magen, jag har ju ofta förr när jag vart gravid och många år haft halsbränna och det är verkligen döden för tänderna INTE sockret…

Snart hämta Josef från jobbet och sen blir det fredagsmys med bra film och lite gott gott i en skål….

Imorgon blir det middag och det skall bli kul, sitter ute under tak och då får det regna hur mcyket det vill.

Och imorgon kommer min Minis bästa polare….

Mrs Peugot

mini

Kommentera

