Vilken härlig helg det varit..

Förresten hela veckan har varit kanon, mycket av gruvande har försvunnit.

Onsdagen var första dagen med ändrade arbetstider 7-4 och det var lite halvtungt en halvtimme är mycket när man redan är helt slut. Men men det är inte så mycket att göra åt. Nu är det så och vi kan inte göra nåt åt det, så bara att gilla läget.

Men det stora problemet är när jag måste ta bilen, detta kommer att bli en omöjlighet, nu slutar alla samma tider och det blir kaos på parkeringen alla skall ut samtidigt, vi på buss slutade halv 4 förut så vi hann ut från parkeringen innan lastbil slutade kl 4

Nu är det kaos, nästan krigsstämning när man skall ut från parkeringen, folk tutar höttar med nävarna man blir nästan påkörd av andra bilar det är helt galet. Folk beter sig som… ja jag vet inte vad jag skall säga jag tar inte min fina bil till jobbet längre jag vågar inte. Nu är det promenad eller cyckel som gäller…

I onsdags när jag skulle hem så tog det 25 minuter from att jag satte mig i bilen till jag var hemma, promenerar jag så tar det 29 minuter… fatta läget köerna kaoset….. Jag hoppas att det blir ändring för detta håller inte.

mini 

I lördags skickade jag iväg Matte och grabbarna till Stockholm, för jag skulle ha tjejmiddag Det var jag Tuija Johanna Anette Viveka Susanne Josefin och Agneta vi käkade gott hade knytis, funkade kanon . Maten var god i sin helhet med varmrätt och sallad och god efterrätt…mums var det

IMG_1200

Vi åt skrattade lyssnade på musik och drack gott i glasen, sen fick vi en id´e att gå ner på Crocs In men där var vi en kvart sen drog vi hem igen, inget för mig. Så vi gick tillbaka till mig och tog nån cider till men sen kom John Blund med sitt pulver hahahah….

Men det var så lyckat och vi fick Champagne med 22k guldflakes i sååå god.

IMG_1205

IMG_1206

Idag söndag så var jag seg blev inte så mycket gjort … sov några timmar så jag kom igen med sömnen.

Matte och grabbarna kom hem senare och hade shoppat lite nyttigheter.

Sen kom Nettan och Ricky så vi surrade med dem några timmar sen när de gick så hoppade vi i säng och slocknade som ljus…hahahaha…..

Idag måndag så skall vi till Vingåker Factory Outlet och kolla skor, men vi vill åka Mini ….. hahahah

IMG_0642

Kommentera

