Är inne i en svacka……

När det gäller Lchf, jag är så trött på att göra en massa olika maträtter en utan grädde en med grädde, en med smör en utan smör. Känner själv att jag har tröttnat rejält på att laga mat det har blivit så omständigt.

Funderar helt klart på att ge upp lchf, jag känner att jag vill äta som de andra i familjen men man behöver ju inte äta illa fördet, min man har gått ner massor med att mer än halvera sina portioner och äter ris pasta potatis men mycket grönsaker till det och lite sås och aldrig ta om,  det funkar det också, det går ju att laga god mat ändå.

Just nu är jag typ flyktberedd från spisen, sååå tråkigt…inget i matväg känns roligt längre.

Nu skall jag sluta gnälla och ägna mig åt att glädjas åt Daniel min 19:åring som tar studenten idag. Har var rejält pirrig i magen när jag skjutsade honom till skolan i morse, de skulle fotograferas m.m under dagen och snart skall vi ner med skylt och hejja hejja rösterna förberedda.

IMG_1271

Sen hem och äta god tårta och dricka rosa Champagne ….. så idag blir det att lyxa….

Mer bilder kommer senare idag…

Kram och ha den bästa dagen alla för det skall vi ha…..

Kommentera

