Jag är rädd !!!

Cancer får mig att rysa, så många som lämnar jordelivet alldeles för tidigt :-

  • Alla i min släkt som lämnat mig har haft cancer
  • Trots alla forskningspengar som man skänker räcker inte GE MER !!
  • Så fort nån säger att de har ont nånstans får jag nojjan
  • Jag är livrädd för CANCER 
  • Tänker ofta på den sjukdomen, får ont i magen. 
  • Jag vill tatuera mig med en tatuering som en ”tribute” till alla fina människor som har lämnat oss ❤️

Men jag har en som ser brutal ut, men cancern är ju brutal 😰 det blir nog den ja 

Kommentera

