Hej ….

Jag vet att jag är tråkig men jag har inte tid att sitta vid datorn längre, kollar lite snabbt FB flödet och Insta, det är typ vad jag gör men jag har sagt till mig själv att när semestern börjar och jag har lite mer tid och möjlighet att sitta och redigera bilder så kommer det att bli fler inlägg.

Det har varit Student jobb och åter jobb och jag är så trött. In i själen trött men jag är glad och försöker vara positiv men när det är mycket som skall göras fixas så går hjärnan på högvarv och man måste vara fokuserad.

Det är så varmt på jobbet, vi har fläktar men det hjälper inte så mycket, men blir trött av värmen. Lättare att jobba när det är svalt.

Men nu är det två veckor kvar till semestern och det skall bli så skönt. vila och bara vara.

Åka småturer med hojjarna och Mini´n skall bli awesome. Längtar redan.

Och supersemester i Oktober, .
Kolla Will Smiths video på Youtube

Miami

Dit skall vi fatta……

Ö med palmRött hjärtaSolMartiniglasTallrikFlygplan

Äta gott sola simma bara vara och kolla på en massa vackra saker, en tur till Everglades blir det definitivt, springa ikapp men nån big Alligator eller två hahahahah

Kommentera

