Idag klockan 4….

Börjar min semester….allt sluta tidigare blir som en bonus men jag har ställt in mig på 4.

Vi skall slappa få ordning på saker hemma som alltid blir släpandes….

JAG skall stänga kakhålet i munnen och äta vettigt. LCHF..för mig funkar inte socker imaten det är bara så hur mcyket jag än vill äta allt så funkar det inte. Så jag håller mig till LCHF då försvinner suget, visst får man sug så är det, de som säger annat ljuger. Men jag skall kämpa.

Denna semester blir det ingen matstress, kommer att ta god tid på mig att laga den och sitta och äta den i lugn och ro.

Skall promenera med Nettan i Tveta kanske kolla in Yoga,  och träna på Curves och hemma…. kan ju göra det nu i lugn och ro…. skall bli nice.

ÄR ju ledig…..

Ha den bästa semestern alla för det skall jag  ha…..

20120708-154052

 

Kommentera

