INTE ok :-(

Alltså jag måste bara få skriva av mig….
Idag hände en grej som faktiskt aldrig hänt mig, jag har nog varit skonad för länge. 😉
Det kom fram en person till mig och tittade på mig medlidande och sa
– Annika, jag har aldrig sett dig såhär tjock.!!!!!.

Jag blev så chockad så jag började skratta och sa så här har jag sett ut det senaste året, och man är fan inte tjock när man väger 66 kilo……
Jag blev inte ledsen eller arg men jag fattar inte hur folk är uppfostrade när man säger en sån sak.
Jag vet att jag inte är tjock….

Jag har semester nu i 4 veckor och kommer att ha det så gott.
Det kommer att bli motion och bra mathållning, inget godis eller onyttigt. Jag kommer att fixa detta.
Jag har ett mål och det är att komma till 60 kilo.
LCHF är det jag kommer att äta för det är bäst för mig som har ett sockerberoende.
Kram och hör gärna av er om ni har lust att fika promenera eller bara vara….
Kram till er alla….

Kommentera

