Då var andra veckan över….

Two more to go……

Jag har ätit allt och fuskat i två veckor.
Men igår så tog det stopp, fick bara nog och tänkte vad i helvete håller jag på med.
Jag skall inte äta socker det funkar inte på mig kan inte sluta äta.
Så söndagen gick åt att planera och åter planera maten och träningen.

Känns bra nu två dagar helt utan socker.

  • Äta Frukost (två ägg och ryskyoghurt)
  • Träna på Curves 30 minuter  (start torsdag)
  • Äta Mellis (1 ägg)
  • Äta Lunch
  • Äta Mellis (1 ägg)
  • Äta Middag 
  • PW i 50 minuter (5 km)
  • Äta Kvälls-mellis (50 gram Keso och några hallon)

Har idag följt schemat till punkt och pricka.

Imorgon skall vi köra skräp från tomten, det lär ta ett tag har samlats lite ….

Så det får bli min träning….

Onsdag får jag besök …. då blir det lite Mini Cruising och tyg shoppa…

Ha det gott för det skall jag ha…

IMG_2321

Kommentera

