Fail…..

På alla sätt och vis…..

Ibland är det som all luft går ur en, man blir så trött.
Men men det är bara att andas och ta nya tag.

Det som sårar dig idag, stärker dig imorgon

Nu är det bara en vecka semester kvar och jag har ingen ångest, skall bli skönt att jobba igen, komma tillbaka till rutinerna träffa vännerna på jobbet.
Och börja röra på sig med både träning och andra aktiviteter.
Komma igång med maten och bort med sockret, var så duktig hela veckan inte en socker smakning på 7 dagar, men igår så failade jag på både stor hel pizza och stor glassbomb i Trosa, känns fan, för idag har jag socker sug som fan…. men det är bara att fösa bort sockertrollet och ta tag i detta nu.

Miami närmar sig och jag vill ha min mål nådda….  57-60 kg  skall jag väga innan resan

Curves har blivit undastoppat tyvärr, det trodde jag inte men så blev det, motivationen försvann, inte ens promenerat har jag gjort som jag skulle fy fy fy…… men men jag lever och mår bra, det är huvudsaken.

Det finns de som har det värre, jag skall inte klaga, jag är frisk.

Men jag skall dit idag  (Curves) har satt påminnelse och packat väskan så nu är ursäkterna slut.
Dags att ta tag o saker och ting.

Imorgon skall jag och Daniel iväg till Hund Pensionatet och titta hur det ser ut. Det blir nog bra har pratat med henne på telefon och hon verkar helt kanon. Bra vibbar. För hur det än är så har vi inget val, Miami har jag drömt om sen jag var 15 så lämna Tiger i 8 dagar överlever jag (trorjag) och vi har ingen här som kan, de jobbar också 8 timmar om dagen, så tyvärr så måste det bli såhär. Jag kommer att ha separationsångest JA men men det får lov att bli så, intalar mig själv det.

IMG_8055.jpg

2 thoughts on “Fail…..

  1. Härliga sköna Annika, livet är för kort och vi är ju bara människor! Njut och må bra av gott samvete. Du gör så gott du kan och hitta din trivsel! Kram på dig ❤

    Liked by 1 person

Kommentera

