Seg förkylning :-(

Trodde igår att den var på bättringsvägen, men icke då i morse var det värre än igår morse, hostade som en galning rivjärn i halsen, bara att fortsätta med medikament och vila.

Tur man har datorn som fungerar när den vill fungera, den är så självständig vill den inte fungera så gör den inte det, vill den fungera något-så-när ok så gör den det.

Men nu har jag ledsnat så idag lämnar jag in den till “Din Dator” Daniel får gå ner med den.
Jag har säng order !!!

Klickade hem lite grejer från Mat.se igår kväll (samma priser som Citygross) handlar på Citygross nu men tar mig inte dit just nu så det får bli hemleverans funkar bra.
Mat har jag i frysen men sånt som mjölk m.m. får de leverera.

 Jag har en lista på vad jag skall göra varje morgon när vi är på plats.

IMG_3183

  1. Ta på träningskläder med bikini under och gå en timme på beachen
  1. När timmen är avklarad av med träningskläderna och ta ett dopp i havet.
  2. Upp på rummet och väcka de andra om de inte får för sig att haka på min grej.
  3. Fixa till mig och sen ner med resten av my crew och käka frukost.
  4. Sen Beachen några timmar tills man blir less (om man blir less) och sen utforska närområdet kanske ta en trip till denna stora Outlet i Fort Louderdale eller besöka Everglades och krokodilerna…..
  5. Tror inte vi kommer att vara sysslolösa.

IMG_3184

 

One thought on “Seg förkylning :-(

  1. Har varit där och det är underbart vackert och spännande på Everglades! Besök Hemingway!!! Ett värt besök och ta gärna båttur till Bahamas!
    Kram

    Gilla

Kommentera

