Detta Trafik kaos utanför jobbet…….

Det är helt otroligt vilken aggressivitet som finns bakom ratten hos vissa, man blir ju mörkrädd.
Bara att ta sig ut från parkeringen från jobbet är en pärs, det tutas och det trängs, folk kör som galningar…varannan existerar inte.
Alla skall fram först helst redan igår…..
Jag ställer snart av min bil för vintern och då skall jag börja gå.
Då slipper man eländet.
Detta är galet, LT borde komma dit och se hur det är och göra ett reportage om kaoset….

Var med om en otäck händelse förra lördagen innan jag skulle åka till Sundbyberg och möta upp Mattes syster Andrea….
Står vid Konsum i Västergård och skall lämna företräde för en buss, då kommer det en vit skåpbil i en galen fart och tvärnitar precis bakom min bil, de tutar och både föraren och passageraren lutar sig ut ur bilen och skriker fula ord de använde nog alla fula ord på svenska de kunde och hötter med nävarna, de är galet arga, såg inte vilka det var eller hur de såg ut men de hade dessa gula signaljackor som alla har (nytt mode eller ?? )

De följde efter mig en bra bit…. och jag körde hemåt igen då vek de av… nötter, men sen tankade jag och for till sumpan och mötte upp Andrea, vi käkade pizza på Portobello och sen gick vi på Hemmakväll och köpte godis sen kollade vi film och surrade tills vi somnade.

Nu börjar det dra ihop sig till Miami… shiiiiit va resfeber jag har så pirrig i magen…
Ler  men fasiken va kul det skall bli….

Sola bada shoppa äta gott och dricka gott… skall bli helt underbart….

IMG_3183

One thought on “Detta Trafik kaos utanför jobbet…….

Kommentera

