Veckan som gått….

Det har varit en hektisk vecka… men helt ok ändå.

Det enda tråkiga är att min tumme och hand har kraschat igen.
Det har varit så bra ett tag nu att jag trodde det var över men icke då…

igår var det så illa så jag fick gå vid sidan om och göra andra saker. Det var skönt för jag fick lite panik. Det gör så ont att det är äckligt.

Men jag skall avvakta och se, nu idag lördag så känns det bara lite ont, och i helgen är det inget planerat så det borde bli bra, bara en tjej middag ikväll men det är fixat och förberett allt.
Vi skall äta Tacos så de andra har fixat och hackat och satt allt i burkar så det enda jag skall  göra, är att duka och steka köttfärsen. Smidigt va.. ???

Det är kallt idag var ute med pälsbollen och höll på att frysa ihjäl … brrrr men men vi åker ju till ett varmare land snart så jag håller ut…

we are going to Miami…

som Will Smith sjunger… love that song…

 

Kommentera

