Min tumme….

Såååååååååå glad.

Behövs ingen operation ÄN, så länge inte min nattsömn störs av smärtan så behövs ingen operation.
Jag sover ju bra på nätterna, så där är det OK
Men har fått en remiss till en arbetsterapeut som skall prova ut en tum-bas handskydd och Alvedon 665 mg kan jag äta det har inga biverkningar.

Jag är på gränsen till operation, och en operation av detta slag har en rehab tid på ca 1 år.
så de vill helst inte göra det.

Så det känns skönt att ha varit där idag. Det tog sin lilla tid och vi pratade länge om mycket det var en bra läkare.

Nu skall jag klicka hem lite nya träningskläder, känner för det, nu är det bara att köra på för Curves är perfekt, mycket bra för min tumme…. love it…
vem tusan orkar träna på nåt överfullt gym och alla står och spänner sig när man kan träna på Curves och skratta och få pepp hela tiden…
Tack för Curves gym (bara tjejer) inga spännproppar där inte…

Nu blir det lite pasta och stekt falukorv, det är nu ni skall utropa woooow vilken gourmetmiddag……..

Mat-motivation komsi komsi komsi…hahahah
sååååå less att laga mat…. ge mig motivation…….NU NU NU

Kollar hellre på Vampire Diary…. fast igen ….
Älskar Damon´s attityd (liten igenkänningsfaktor där) sitter och skrattar så kaxig..
Startar från sesång 1 ….
Sesång 8 går nu tror jag…

Ha den bästa dagen imorgon jobb igen och nu är jag fri från förkylningen lite hosta kvar men mår bra och jobbar imorgon.

Love you all……

10616362_550491461740410_5625453693747627815_n_thumb.jpg

 

Kommentera

