Så händer det igen…

Att man skall vara livrädd när man går ut med hunden.
Det är en otroligt aggressiv hund nu i vårt område.

Och den är stor.

Jag har lite traumatiska upplevelser ang. detta då vi har blivit attackerade av en stor hund tidigare (den finns inte mer)  dessa gånger kunde ha gott illa men jag skyddade min lille med hela min kropp, men fy så skakis man blir och rädd.

Är inte längre avslappnad när jag är ute med min lille….

Mina grabbar (en av dem) har upplevt detta redan…. fy.
Min tanke när man har en så stor aggresiv hund MUNKORG och inte att hundar får springa lösa, även hur bra koll ägaren har.
Det är väl lag på att koppla hundar i tättbebyggt område….

Nåväl ha en trevlig söndag för det skall jag ha…..

Kram alla….

 

 

 

Kommentera

