Mot Kiruna och snön :-/

Nåja…. vi får väl se om det är snö då jag kommer.
 
 Skall bo på ett litet typ Bed & Breakfast i fyra nätter.
 
 Kommer att fota stan som är i förändring det är ganska spännande och skall bli kul att se.
 
 Hälsa på vänner och ta itu med andra saker.
 
 Till Gällivare ev. imorgon om jag får låna bil träffa Lena S som jag inte sett sen 1984 typ 😎
 
 Och även besöka Tygklippet en tygaffär jag och mamma ofta besökte😎
 
  Nu måste jag spara batteri så vi hörs senare, mellan 21.00-22.35 kan jag inte svara. Sitter på planet
 


– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

