Wheels Bilträff på Solvalla 5 Augusti… <3

tWheels på Solvalla 5 Augusti

Det skall bli så jädrans coolt…
Först tänkte vi åka till Västerås, men det är tydligen inte som det varit förr. OCh i Lidköping är det så långt bort orkar inte.
Men så  började jag googla bilträffar i Stockholm och hittade detta… 5 augusti på Solvalla.
och sista fredagen varje månad så har de cruising i Stockholm på Sveavägen bl.a det kan man ju åka och kolla på …. både jag och Josef älskar dessa bilar.

Nu är jag så trött att jag ser stjärnor så det blir sängen, ganska på stört.
Jag ville se nya skräckfilmen The Ring men det ville ingen annan, och själv vågar jag inte….hahaha…..

Natti natti vi höres snart igen……

 

Kommentera

