Alltså nu blev jag nervös….

Skall ju till läkaren imorgon (ortopedläkare) halkade ju till i jan/feb och vred knät så det lät konstigt och efter det så har det blivit bara värre och värre, har nu så ont så det går inte att sova eller promenera varje steg jag tar så klickar det som om knät skall hoppa ur led…m.m. men tjurig som jag är så pratar jag inte om det, gnäller inte och låtsas som inget hänt. Men f….n vad ont jag har. Citodon Alvedon 665 och Naproxen m.m lever jag på.
Nåväl innan besöket imorgon så har jag fått ett papper med lösen som jag skall logga in på inför besöket, gjorde det nyss och fick en chock.

Där stod det:
Frågor att fylla i inför operation…

WHAAAAAAT OPERATION

det vet jag inget om slänger mig på telefonen för att reda ut detta…men alla har gått hem. Blir det operaton ???
ingen har sagt nåt, jag vill ju det för att bli bra……blääää vad jobbit det blev…

Nåväl vi får se imorgon,… ni kan ju tänka på mig kl 13.00

Meddelar vad som händer så fort jag vet…

Kramar….

 

Kommentera

