Operation bokad… :-)

Idag ringde jag operationssköterskan ang. tid till min operation.
Jag sa som det var att jag orkar inte ha så här ont längre, finns det nån tid snart eller nån avbokarlista ??? Vi skall vara hemma hela semestern så vilken tid som helst funkar.

Hon kollade läkarens tidbok och hittade en tid den 4 augusti 🙂 jaaaa jag tar den sa jag.
Visst det är två veckor sjukskrivning under mina sista två veckor av semestern men dessa dagar har jag ju kvar så det är OK, och sen är jag ju sjukskriven två veckor till då efter semestern. Och de första två veckorna har jag ju alla fyra grabbar hemma så gott som hela tiden…. Matte Josef Daniel och Tiggebigge…. mina fyra bästa ❤

Det blir kanon så då är jag inte borta längre än två veckor från jobbet.
För bara så ni vet så gillar jag mitt jobb nu väldigt mycket men min hälsa går först, jag måste ju vara på topp (frisk) för att prestera. Och denna smärta gör det olidligt.
Fick höra på jobbet idag av två stycken att jag ser så ledsen ut… inge illa ment det vet jag men så känner jag mig, det är skitjobbit att ha knivar i knät hela tiden, samtidigt som man skall jobba… men nu är det snart dags…..

Dagen efter är det ju den stora bilträffen på Solvalla… men då får vi låna rullstol för jag har lovat sonen att gå, så då får grabbarna köra mig runt där..
Wheels på Solvalla 5 Augusti

Imorgon skall vi ut med jobbet, det blir Ballbreaker Bowling med Hamburger-meny.
Det skall bli jättekul ser framemot det jättemycket. Få se hur jag kan bowla annars får jag väl sitta och hejja på… det visar sig…  😉
De ringde även från mitt gamla jobb och frågade om jag ville med dem ut, men jag hade ju redan bokat upp mig, men kul att de frågade iallafall.

På lördag jobbar Josef och även på söndag så nån av dessa dagar skall vi ut med hojjarna. Och hämta Josef från jobbet. Jag och Tiger åker MINI… måste köpa solbrillor åt honom…
NXIQ1343

 

 

 

Kommentera

